معرفی برترین تفریحات دبی - دیس لاو موزیک

دانلود آهنگ دیس لاو

معرفی برترین تفریحات دبی - دیس لاو موزیک

کانال تلگرام ما ما را از طریق کانال دنبال کنید.
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
دانلود اهنگ جدید بهزاد پکس به نام پاییز رفت
بهزاد پکس - پاییز رفت
دانلود اهنگ جدید بهزاد پکس به نام نامه
بهزاد پکس - نامه
دانلود اهنگ جدید علی بابا به نام بی منطق
علی بابا - بی منطق
فرشاد پیکسل - تلافی
دانلود اهنگ جدید ایمان نولاو به نام چشامو بستم
ایمان نو لاو - چشامو بستم
دانلود اهنگ جدید مهراب به نام ساعت عشق
مهراب - ساعت عشق
دانلود اهنگ جدید مهراب به نام شعله
مهراب - شعله

معرفی برترین تفریحات دبی

دسته بندی : اهنگ های قدیمی دیس لاو تاریخ : دوشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹

دبی را می توان یکی از بزرگترین و همچنین زیباترین شهر ها در دنیا دانست که سالانه تعداد بسیار زیادی از گردشگران خارجی را به خود جذب می کند. این شهر در میان ۱۰ مقصد برتر گردشگری در دنیا شناخته می شود که به همین دلیل دارای طرفداران بسیار زیادی در دنیا می باشد. دبی یکی از شهر های کشور امارات متحده عربی و همینطور بزرگ ترین شهر امارات متحده عربی  نیز می باشد. یکی از مواردی که می تواند شما را به این نقطه جغرافیایی بکشاند جذابیت های طبیعی این منطقه است. در این نقطه جغرافیایی شما با کویری بی انتها و شن هایی زرد رنگ و خیره کننده رو به رو خواهید شد که در کنار این زردی بی انتها آبی بیکران خلیج فارس را نیز می توانید توامان با یکدیگر در یک قاب زیبا داشته باشید.

به گزراش سفر باتو  شهر دبی و به طور کلی کشور امارات متحده عربی طی مدتی کوتاه پیشرفت های چشمگیری داشته است و این کشور از قبایل بادیه نشین به انسان های متمدن و شهر نشین تبدیل شده اند. جالب است بدانید که قبل از پیشرفت های چشمگیر دبی در چند سال اخیر تمامی مردمان ار منطقه به ماهیگیری و همینطور صید صدف مشغول بوده اند، در حالی که در دوران کنونی به بیزینس های مختلف و همینطور تجارت های متفاوت و ساخت بنا هایی خیره کننده روی آورده اند. اما آنچه در این مطلب به آن خواهیم پرداخت جاذبه های گردشگری و بسیار زیبای دبی می باشد که توانسته است بسیاری را به تعجب و همینطور تحسین وا بدارد.

سافاری بیابانی دبی

یکی از برترین تفریحاتی که به طور کلی در منطقه خاورمیانه می توانید به آنها بپردازید تور های صحرا نوردی یا به عبارتی تور های سافاری می باشد که در این منطقه به فراوانی برگزار می شود و شما را به چالش هایی دعوت می کند که تا کنون نظیر انها را در هیچ جا ندیده اید. بر اساس موقعیت جغرافیایی که این منطقه دارد در صحرای آفریقا قرار دارد سبب شده است تا کشور دبی و به طور کلی کشور های این منطقه از موهبتی بسیار زیبا به نام کویر برخوردار شده اند.

کشور امارات متحده عربی توانسته است از این موهبت خدادای نهایت استفاده را برده است و تورهای سافاری را در آن به بهترین نحو برگزار می کند. این شهر یعنی  دبی بیابان ‌های حفاظت‌ شده ‌ای دارد که شامل تپه ‌های کویری و شنی با انواع گونه‌ های گیاهی، پرندگان، خزندگان و پستاندارانی مثل غزال عربی می باشد که همین موضوع سبب شده است این مناطق از نظر پوشش حیوانی بسیار زیبا و جذابی باشد. این پوشش حیوانی که در مناطق کویری شهر دبی قرار دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته است و عکاسان حرفه ای و آماتور بسیاری که از سراسر دنیا به این منطقه سفر می کنند در تور های سافاری نام نویسی کرده و اقدام به خلق لحظاتی بسیار ناب از حیوانات و طبیعت می کنند. در ضمن برای دیدن این مناطق، تورهایی وجود دارد تا گردش گران به طبیعت بکر این منطقه آسیب وارد نکنند.

علاوه بر تهیه تور دبی ،اگر به دنبال هیجان هستید و دیدن طبیعت به تنهایی راضی نمی شوید باید از موقعیت های متنوعی که در این صحرای بیکران در کنارخلیجفارس برای شما فراهم شده است استفاده کنید. شما این امکان را داررید همراه با یک راننده بسیار حرفه ای و راه بلد که در حرفه ی خود در این کشور تقریبا حرف اول را می زنند و به همراه ماشین شاسی بلند به دل بیابان سفر کنید تا با جاذبه های طبیعی و منحصر به فرد این منطقه آشنا شوید. همچنین می توانید از لذت رانندگی در شن و بالا و پایین رفتن از تپه ‌ها را از نزدیک تجربه کنید که در نوع خود بسیارر منحثر به فرد و جذاب می باشد. جالب است یدانید که  این تورها در در زمان های مختلفی از شبانه روز اجرا  می شود که در این زمان ها می توان به صبح و ظهر و عصر اشااره کرد.

در این تورها ماشین شما را جلوی در هتل سوار می‌کند و به دل صحرا می‌برد و با جاذبه های طبیعی و مدرن دبی شما را آشنا می کند. تازه می‌توانید برای هیجان بیشتر بخشی از مسیر را خودتان رانندگی کنید. شترسواری در صحرا، اسکی روی شن و خوردن ناهار یا شام هم بخشی از جاذبه‌های این تورهاست. یکی دیگر از مواردی که شما می توانید در این تورها تجربه کنید که در مواردی که پول های بیشتری پرداخت کنید در اختیار شما قرار میگیرد. این است که چند شب و چند روز را در صحرا سپری کنید و در دل شب در میان شن های کویر به آسمان خیره شوید. شما می توانید این پکیج های تفریحی را به راحتی خریداری کنید و در حالی که با بادیه نشینان و شب زنده داران حرفه ای شب را در کویر صبح می کنید خاطرات بسیار جذاب و به یاد ماندنی را برای خود و همراهانتان رقم بزنید.

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]
275 views مشاهده
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاه کاربران انتشار یافته : ۰ - در انتظار بررسی : 50
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.



دسته بندی

پخش آهنگ مجاز

آهنگ مورد نظر خود را پخش کنید.

مطالب محبوب
تبلیغات متنی
برای ورود به کانال دیس لاو موزیک اینجا کلیک کنید