نقاط دیدنی ترکیه را از دست ندهید - دیس لاو موزیک

دانلود آهنگ دیس لاو

نقاط دیدنی ترکیه را از دست ندهید - دیس لاو موزیک

کانال تلگرام ما ما را از طریق کانال دنبال کنید.
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
دانلود اهنگ جدید بهزاد پکس به نام پاییز رفت
بهزاد پکس - پاییز رفت
دانلود اهنگ جدید بهزاد پکس به نام نامه
بهزاد پکس - نامه
دانلود اهنگ جدید علی بابا به نام بی منطق
علی بابا - بی منطق
فرشاد پیکسل - تلافی
دانلود اهنگ جدید ایمان نولاو به نام چشامو بستم
ایمان نو لاو - چشامو بستم
دانلود اهنگ جدید مهراب به نام ساعت عشق
مهراب - ساعت عشق
دانلود اهنگ جدید مهراب به نام شعله
مهراب - شعله

نقاط دیدنی ترکیه را از دست ندهید

دسته بندی : اهنگ های قدیمی دیس لاو تاریخ : جمعه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹

ترکیه کشوری در میان آسیا و اروپا است که شامل جاذبه‌های تاریخی و مدرن بسیاری می‌شود در آنجا هتل‌ها و اقامت‌گاه‌های بسیار خوبی قرار دارد و می‌توانید در پارک‌ها و مناطق سرسبز ترکیه به طبیعت گردی و کوه نوردی بپردازید. ترکیه با داشتن جاذبه‌های مختلف تاریخی از کشور‌های بسیار عالی برای دیدن آثار باستانی بوده و می‌توانید اطلاعات بسیار زیادی در مورد سلسله‌های تاریخی معروف دنیا در تاریخ مثل روم، یونان و عثمانی کسب کنید. شهر‌های مختلف ترکیه برای توریست‌ها شناخته شده است که می‌توان به استانبول، آنتالیا و مارماریس اشاره کرد. استانبول به عنوان قطب گردشگری ترکیه از بهترین شهر‌های آنجا بوده و شامل انواع جاذبه‌های جدید و قدیمی می‌شود و نقاط بسیار زیبا برای دیدن دارد. هتل‌های بسیار خوبی در استانبول ساخته شده اند که اقامتی بسیار راحت را به شما ارائه می‌کنند. ترکیه دیدنی‌های بسیاری دارد که آنها را به شما معرفی می‌کنیم.

مسجد سلیمانیه استانبول

یکی از نقاط دیدنی ترکیه مسجد استانبول است که مربوط به دوران عثمانیان می‌شود و به دستور سلطان سلیمان ساخته شده است. آنجا را یکی از معماران مشهور عثمانی به نام معمار سنان ساخته است و از معروف ترین مسجدهای استانبول شناخته می‌شود. این مسجد شامل بخش‌های مختلفی است که می‌توانی به کتابخانه، نمازخانه، حمام، بیمارستان، آشپز خانه و نقاط دیگر اشاره کرد. بنای این مکان در قرن ۱۶ میلاد صورت گرفته و بر روی تپه ای مشرف به شهر ساخته شده است. در آنجا می‌توانید چشم انداز زیبای شهر را هم مشاهده کنید.

ایا صوفیه استانبول

از بهترین نقاط دیدنی استانبول در قیمت تور ترکیه که برای توریست‌ها بسیار شناخته شده و مهم است موزه ایا صوفیه است. این موزه قبل از این که به موزه تبدیل شود مسجدی باشکوه در دوران عثمانیان محسوب می‌شده است. آنجا در زمان حکومت بیزانس بنا شده و در ابتدا یک کلیسا بوده بعد از این که عثمانیان شهر استانبول را که آن زمان قسطنطنیه نام داشت به تصرف خود در آوردند این مسجد را با ساختن ۴ مناره و همچنین تغییر کامل دکوراسیون داخلی و تزئینات دیوار‌ها و شیشه‌ها به یک مسجد تبدیل کردند و تا قبل از ساختن مسجد آبی در این شهر آنجا مسجد اصلی شهر محسوب می‌شده است. در تاریخ معاصر این مسجد به موزه تبدیل گشت و بخش‌هایی از آن که از دوران بیزانس بوده دوباره به معرض نمایش گذاشته شد.

آنیت کابیر آنکارا

یکی از نقاط دیدنی در آنکارا محل دفن آتاترک یعنی آنیت کابیر است. آنجا در سال ۱۹۴۴ ساخته شده و دارای منظره زیبایی است. محوطه آنجا با سنگ به زیبایی تزئین شده و ساختمانی با معماری ساده و مینیمال آنجا قرار دارد. بسیاری از مردم ترکیه همه ساله به این مکان سر میزنند و توریست‌هایی که برای خرید و گردش به آنکارا می‌روند هم به رفتن به این مکان علاقه دارند. آنجا شامل اطلاعات و دیدنی‌های بسیاری از دوران قدیم ترکیه است.

مسجد حاج بیرم

یکی از مساجد دوران عثمانی که در شهر استانبول است مسجد حاج بیرم است که در فهرست میراث فرهنگی یونسکو هم ثبت شده و شامل یک مناره بزرگ می‌شود در آنجا می‌توانید یک مسجد زیبا با بنایی خوش ساخت شامل سقفی چوبی و تزئینات بسیار زیبا ملاحظه کنید. اطراف این مسجد محوطه ای سرسبز شامل باغ پر از درختان و گل‌ها می‌شود. در هنگام غروب آفتاب این مکان بسیار شلوغ می‌شود و بهترین جا برای عکس برداری و ثبت خاطرات است. خرید تور لحظه آخری را از سفر باتو بخواهید.

موزه آنتالیا

شهر آنتالیا شامل دیدنی‌های بسیاری از دوران یونان و روم می‌شود. موزه آنتالیا از معروف ترین نقاط آنتالیا برای توریست‌ها است. آنجا شامل اشیائی از دوران‌های مختلف تاریخی شده و می‌توانید مجسمه‌های باشکوه و زیبای مرمری از زمان یونان باستان و همچنین روم را مشاهده کنید. این موزه همچنین شامل بخشی برای کودکان است و بچه‌ها می‌توانند اطلاعات زیادی در رابطه با تاریخ و فرهنگ ترکیه کسب کنند.

منطقه کالیسی

منطقه زیبای کالیسی یا کالیچی در آنتالیا به منطقه تاریخی شهر آنتالیا می‌گویند. آنجا شامل خیابانهای سنگفرش شده و ساختمان‌های قدیمی می‌شود. انواع بناها از دوران‌های مختلف تاریخی، یعنی دوران سلجوقیان، یونانیان، عثمانیان، امپراطوری روم و بیزانس می‌شود. این منطقه یکی از قدیمی‌ترین نقاط همیشه مسکونی در ترکیه بوده و شامل دیدنی‌های تاریخی و آثار باستانی متعدد مثل دروازه هادریان، مساجد دیدنی و برج‌های زیبا می‌شود.

آرامگاه مولانا قونیه

از دیدنی‌ترین مکان‌های ترکیه برای دیدن موزه و آرامگاه مولانا است. آنجا علاوه بر بنایی زیبا و دیدنی شامل طبیعتی بسیار عالی می‌شود که می‌توانید در آنجا پیاده روی کنید و از دیدن طبیعت زیبا احساس آرامش کنید. این مکان بعد از مرگ مولانا ساخته شد که به قرن ۱۳ میلادی باز می‌گردد. آنجا را کیقباد پادشاه وقت سلجوقیان ساخت است و در سال ۱۹۲۷ به موزه تبدیل شده است. اشیاء دیدنی بسیاری مثل کتب خطی و سفال در آنجا برای دیدن وجود دارد.

سواحل مارماریس

مارماریس یکی از دیدنی‌ترین شهر‌های ترکیه بوده که به دلیل داشتن طبیعت زیبا و سواحل دیدنی معروف است سواحل مارماریس شامل چشم انداز جنگل و شن‌هایی بسیار روشن و تمیز می‌شوند. آب آنجا شفاف و بسیار دیدنی بوده و شامل مرجان و طبیعت آبی بی نظیر است.

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]
324 views مشاهده
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاه کاربران انتشار یافته : ۰ - در انتظار بررسی : 50
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.



دسته بندی

پخش آهنگ مجاز

آهنگ مورد نظر خود را پخش کنید.

مطالب محبوب
تبلیغات متنی
برای ورود به کانال دیس لاو موزیک اینجا کلیک کنید