هتل‌های ارمنستان را از دست ندهید - دیس لاو موزیک

دانلود آهنگ دیس لاو

هتل‌های ارمنستان را از دست ندهید - دیس لاو موزیک

کانال تلگرام ما ما را از طریق کانال دنبال کنید.
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
دانلود اهنگ جدید بهزاد پکس به نام پاییز رفت
بهزاد پکس - پاییز رفت
دانلود اهنگ جدید بهزاد پکس به نام نامه
بهزاد پکس - نامه
دانلود اهنگ جدید علی بابا به نام بی منطق
علی بابا - بی منطق
فرشاد پیکسل - تلافی
دانلود اهنگ جدید ایمان نولاو به نام چشامو بستم
ایمان نو لاو - چشامو بستم
دانلود اهنگ جدید مهراب به نام ساعت عشق
مهراب - ساعت عشق
دانلود اهنگ جدید مهراب به نام شعله
مهراب - شعله

هتل‌های ارمنستان را از دست ندهید

دسته بندی : اهنگ های قدیمی دیس لاو تاریخ : جمعه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹

ارمنستان کشوری زیبا و دارای آب و هوای معتدل و کوهستانی دارای مناظر بسیار زیبا و نقاط دیدنی طبیعی است. آنجا دارای آثار باستانی دیدنی و جاذبه‌های طبیعی بی‌نظیر است. ایروان پایتخت ارمنستان از شهر‌های تاریخی  دنیا بوده و شامل مناطق قدیمی و دیدنی است. به دلیل سرمایه گذاری زیاد و اهمیت به صنعت توریسم آنجا مقصد خوبی برای سفرهای تفریحی است و تور‌های ارمنستان از تور‌های پرطرفدار در ایران است. بهترین زمان سفر به ارمنستان در فصول گرمتر سال است و بهار و تابستان معمولاً از طرف توریست‌ها فصلی مناسب شناخته می‌شود. به دلیل نزدیکی ارمنستان به ایران می‌توان به صورت زمینی به آنجا سفر کرد که باعث کاهش هزینه‌های سفر می‌شود ولی سفر به شکل هوایی راحت‌ترین و بهترین روش برای سفر به این کشور است. برای اقامت خوب و راحت باید هتل‌های ارمنستان را بشناسید و در میان هتل‌های این کشور هتلی خوب را انتخاب کنید. در این مقاله می‌خواهیم بهترین هتل‌های ارمنستان را به شما معرفی کنیم.

هتل رادیسون بلو ایروان

هتل رادیسون بلو ارمنستان در شهر ایروان در تور ارمنستان ارزان سفر باتو یکی از بهترین هتل‌های این کشور بوده و از هتل‌های ۵ ستاره ایروان محسوب می‌شود. این هتل از نظر دسترسی دارای نزدیکی خوبی به نقاط دیدنی و مراکز مختلف شهر است و شامل امکانات بسیار کامل می‌شود. اتاق‌های این هتل بزرگ و دارای مناظر زیبا بوده و امکاناتی مانند اینترنت بی سیم پر سرعت، تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، حمام اختصاصی، مینی بار و همچنین امکانات دیگر است. روم سرویس در این هتل ۲۴ ساعته بوده و کادری حرفه‌ای و مجرب دارد. از امکانات ورزشی این هتل می‌توان به زمین تنیس، سالن ورزش، استخر سرپوشیده و سرباز و خدمات ماساژ اشاره کرد. آنجا شامل رستوران‌ها و کافه‌های بسیار خوبی هم هست. این هتل خدمات اسپا را هم ارائه می‌کند و شامل باغ و محیطی سرسبز برای پیاده روی است.

هتل رویال تولیپ

از هتل های خوب ارمنستان هتل رویال تولیپ یا گلدن تولیپ است که در شهر ایروان واقع شده است. این هتل در مرکز شهر بوده و فاصله نیم کیلومتری با اپرای ارمنستان دارد. اتاق‌های این هتل به گاو صندوق و امکاناتی مانند تلویزیون، قهوه ساز و چای ساز، تهویه مطبوع و حمام لوکس مجهز هستند. در آنجا خدمات اتاق شبانه روزی بوده و از نظر امکانات این هتل شامل خدمات ماساژ، سونا و جکوزی و همچنین استخر روباز و سالن بدنسازی است. رستوران‌های این هتل در سطح بسیار بالایی هستند.

هتل قفقاز ایروان

یکی از هتل‌های خوب ارمنستان هتل قفقاط است که در نزدیکی مرکز شهر واقع شده است. این هتل دارای پارکینگ و خدمات گشت و گذار است و می‌توان حیوانات خانگی را هم همراه خود به آنجا آورد. رستوران این هتل بسیار با کیفیت و خوب است و انواع غذاهای قفقازی را ارائه می‌کند. اتاق‌های این هتل شامل امکانات کامل یک هتل ۵ ستاره مانند مینی بار تلویزیون هوشمند و تهویه هستند. منظره این اتاق‌ها رو به کوهستان آرارات است. این هتل شامل سالن بزرگ کنفرانس و همینطور امکاناتی مانند سالن بازی برای بچه‌ها، استخر روباز، خدمات ماساژ، باشگاه بدنسازی، باشگاه بیلیارد و بسیاری خدمات تفریحی و رفاهی دیگر است. تور وان ارزان قیمت بخرید.

هتل گرند ایروان

یکی از بهترین هتل‌های ۵ ستاره ارمنستان هتل گرند است که در شهر ایروان و در ده کیلومتری فرودگاه بین المللی واقع شده است. این هتل در نزدیکی گالری هنر ملی ارمنستان بوده و از نظر دسترسی به نقاط مختلف شهر بسیار عالی است. اتاق‌های این هتل شامل امکانات کامل و خوبی هستند و نمای آنجا به شکل اروپایی و با الهام از کاخ‌های زیبا طراحی شده است. این هتل جلوه‌ای بسیار لوکس و مجلل دارد و شامل رستوران بسیار خوب و با منوی اروپایی و ارمنی است. از امکانات این هتل هتل باید به خدمات ماساژ و اسپا، فروشگاه سوغاتی، خدمات نگهداری از بچه‌ها، خدمات رفت و آمد، امکان آوردن حیوانات خانگی، استخرهای روباز و سرپوشیده، استخرهای مخصوص بچه‌ها، سونا و جکوزی، تورهای گردشگری، حمام سنتی ترکی و بسیاری خدمات لوکس و امکانت دیگر اشاره کرد.

هتل مولتی گرند فارائون

از بهترین هتل‌های ۵ ستاره ارمنستان هتل مولتی گرند فارائون است که در میان شهر‌های ایروان و ابوویان واقع شده است و برای طبیعت گردی و سر زدن به نقاط مختلف دیدنی ارمنستان بسیار عالی است. اتاق‌های این هتل شامل امکاناتی مانند تهویه مطبوع، تلویزیون هوشمند، مبلمان، مینی بار، حمام و لوازم بهداشتی رایگاه است. رستوران‌های این هتل بسیار خوب هستند و شامل روم سرویس می‌شوند. از امکانات این هتل می‌توان به خدمات ترانسفر فرودگاهی، استخر، سالن بدنسازی، مرکز اسپا، خدمات ماساژ سونا ، حمام ترکی و جکوزی، همچنین خدمات نگهداری از کودک، سالن بازی برای بچه‌ها، سالن کنفرانس، فروشگاه و بسیاری امکانات دیگر اشاره کرد. آنجا شامل اینترنت رایگان بی سیم در تمامی بخش‌های هتل بوده و شامل خدمات مختلف خشک شویی، پارکینگ و بسیاری خدمات دیگر می‌شود.

هتل فروم

هتل فروم از هتل‌های خوب ۴ ستاره در ارمنستان بوده این هتل ۲۳ اتاق دارد و در شهر ایروان واقع شده است. آنجا شامل رستورانی مجلل و بسیار خوب می‌شود. اتاق‌های این هتل بزرگ بوده و دارای تزئین زیبا و امکانات خوبی هستند. در آنجا استخر سرپوشیده وجود دارد و همچنین خدمات ماساژ و حمام ترکی ارائه می‌شود.

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]
342 views مشاهده
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاه کاربران انتشار یافته : ۰ - در انتظار بررسی : 50
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.



دسته بندی

پخش آهنگ مجاز

آهنگ مورد نظر خود را پخش کنید.

مطالب محبوب
تبلیغات متنی
برای ورود به کانال دیس لاو موزیک اینجا کلیک کنید