خانه هوشمند وآنچه باید درباره توانایی های هوشمند سازی ساختمان بدانید - دیس لاو موزیک

دانلود آهنگ دیس لاو

خانه هوشمند وآنچه باید درباره توانایی های هوشمند سازی ساختمان بدانید - دیس لاو موزیک

کانال تلگرام ما ما را از طریق کانال دنبال کنید.
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
دانلود اهنگ جدید بهزاد پکس به نام پاییز رفت
بهزاد پکس - پاییز رفت
دانلود اهنگ جدید بهزاد پکس به نام نامه
بهزاد پکس - نامه
دانلود اهنگ جدید علی بابا به نام بی منطق
علی بابا - بی منطق
فرشاد پیکسل - تلافی
دانلود اهنگ جدید ایمان نولاو به نام چشامو بستم
ایمان نو لاو - چشامو بستم
دانلود اهنگ جدید مهراب به نام ساعت عشق
مهراب - ساعت عشق
دانلود اهنگ جدید مهراب به نام شعله
مهراب - شعله

به تکنولوژی اعتماد داشته باشید وآن را به خانه دعوت کنید تا با استفاده از آن، هرآنچه که در منزلتان اتفاق می افتد را ببینید و کنترل نمایید. درچنین شرایطی باید به شما تبریک گفت! شما منزل قدیمی خودرا هوشمند کرده‌اید و حالا آماده لذت بردن از یک سیستم اتوماسیون هوشمند هستید.

خانه هوشمند چه چیزی برایتان به ارمغان می‌آورد

راحتی و کنترل اولین هدیه ی خانه هوشمند به شماست. حتی اگر در خانه نباشید به کمک: گوشی هوشمند، تبلت، گاهی کامپیوتر و حتی با یک پیامک می توانید این کار را انجام دهید.

به عنوان مثال اگر یک حیوان خانگی مثل سگ دارید و می‌خواهید از دفتر یا شرکت خود از او مراقبت کنید. می توانید یک دوربین هوشمند نصب کنید و هر زمان که مایل بودید سری به سگ مورد علاقه خود بزنید.

صرفه جویی با هوشمند سازی ساختمان

خانه هوشمند به فکر جیب شماست. ارسال و دریافت اطلاعات دومین خدمت خانه هوشمند به شمار می‌رود. اگر خانه را ترک و فراموش کرده اید که شوفاژها را خاموش کنید با چند کلیک می توانید سیستم گرمایشی و سرمایشی، اجاق گاز و لامپ های اضافی را خاموش و از قبض های نجومی آب، برق و گاز دوری کنید.

از طرفی اگر منزل تان دچار آتش سوزی شود، خانه وضعیت را به شما اعلام کرده و مطابق برنامه به نزدیکترین ایستگاه امداد اطلاع رسانی خواهد کرد.

کنترل یا اتوماسیون در هوشمند سازی خانه

هوشمند سازی خودکار سومین جذابیت خانه هوشمند است. اگر وقت نمی کنید که گجت ها و ابزار خانه تان را هر لحظه کنترل کنید؛ می توانید زمانبندی سناریوها و برنامه های روزانه را در اپلیکیشن خانه هوشمند خود انجام دهید تا کارها به صورت خودکار پیش بروند.

اگر عزیز سالخورده ای در خانه دارید و باید به او یادآوری کنید که داروهایش را در زمانی خاص مصرف نماید. خانه هوشمند  طبق برنامه ی زمانی با پخش زنگ هشدار و آلارم کمک می کند که از راه دور هم بتوانید از عزیزانتان مراقبت نمایید. خانه هوشمند تان تقریبا مانند یک پرستار از آنها مراقبت خواهد کرد.

وقتی که به خانه بازگردید، درب پارکینگ بطور خودکار بازخواهد شد. چراغ ها و شومینه روشن می شوند و اسپیکر هوشمندتان، آهنگ مورد علاقه ی شما را پخش خواهد کرد؛ و همه و همه ربات های خدمت گذار و بله قربان گوی شما هستند.

در خاص ترین محصول یعنی پکیج شیر هوشمند برقی شگفت زده خواهید شد اگر بدانید چه امکاناتی انتظارتان را می‌کشد. با قطع رفت و آمدهای غیرضروری به محل کار یا انبار مورد نظر میتوانید دستورات اجرایی به شیر هوشمند برقی خود ارسال کنید و از تکنولوژی لذت ببرید.

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]
9 views مشاهده
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاه کاربران انتشار یافته : ۰ - در انتظار بررسی : 50
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.



دسته بندی

پخش آهنگ مجاز

آهنگ مورد نظر خود را پخش کنید.

مطالب محبوب
تبلیغات متنی
برای ورود به کانال دیس لاو موزیک اینجا کلیک کنید