سواحل مالزی کدامند؟ - دیس لاو موزیک

دانلود آهنگ دیس لاو

سواحل مالزی کدامند؟ - دیس لاو موزیک

کانال تلگرام ما ما را از طریق کانال دنبال کنید.
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
دانلود اهنگ جدید بهزاد پکس به نام پاییز رفت
بهزاد پکس - پاییز رفت
دانلود اهنگ جدید بهزاد پکس به نام نامه
بهزاد پکس - نامه
دانلود اهنگ جدید علی بابا به نام بی منطق
علی بابا - بی منطق
فرشاد پیکسل - تلافی
دانلود اهنگ جدید ایمان نولاو به نام چشامو بستم
ایمان نو لاو - چشامو بستم
دانلود اهنگ جدید مهراب به نام ساعت عشق
مهراب - ساعت عشق
دانلود اهنگ جدید مهراب به نام شعله
مهراب - شعله

سواحل مالزی کدامند؟

دسته بندی : اهنگ های قدیمی دیس لاو تاریخ : جمعه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹

مالزی کشوری پر از شگفتی در جنوب آسیا است. آنجا شامل دیدنی‌های طبیعی و تاریخی بسیار می‌شود. شهر‌های ساحلی مالزی بسیار پرطرفدار هست و برای علاقه‌مندان به دریا و ساحل محبوب است. کوالالامپور پایتخت مالزی محسوب می‌شود و از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری آسیا است. شهر‌های ساحلی مالزی مثل پنانگ و لنکاوی سرسبز و پر از دیدنی‌های مختلف طبیعی هستند. تور‌های مالزی از تور‌های محبوب کشور ایران محسوب شده و طرفداران زیاد دارد. برای خرید و گشتن در مراکز تجاری این کشور بسیار عالی بوده و شامل هتل‌های بسیار خوبی برای اقامت می‌شود. در آنجا می‌توانید در رستوران‌های مالزی غذاهای بسیار خوشمزه از طعم‌های بین المللی میل کنید. برای معرفی سواحل خوب کشور مالزی با ما همراه باشید.

ساحل چراتینگ

یکی از ساحل‌های بسیار خوب در کشور مالزی و ۵۰ کیلومتری شهر کوانتان ساحل چراتینگ است. این ساحل شامل منظره بسیار زیبا و درختان دیدنی است. آنجا می‌توانید در آب تمیز و زیبا شنا کنید و از شنهای روشن و نرم بهره ببرید. آنجا شامل درختان نخل می‌شود که به آن جلوه‌ای زیبا بخشیده‌اند. در آنجا می‌توانی به موج سواری و غواصی پرداخت و انواع ورزش‌های آبی را تجربه کرد. آنجا بهترین مکان برای آفتاب گرفتن و استراحت است. در نزدیکی این ساحل می‌توانید پیاده روی کنید و از امکانات مختلف آنجا مثل رستوران بهره ببرید. تور تایلند ارزان لحظه آخری بخرید.

ساحل پورت دیکسون

از سواحل نزدیک به کوالالامپور، ساحل پورت دیکسون است. می‌توانید به راحتی با تاکسی به این ساحل رفته از و طبیعت زیبا، ساحل تمیز با شن‌های نرم و روشن و همینطور آب شفاف و تمیز آنجا بهره ببرید. آنجا برای قایق سواری بسیار مناسب بوده و تور‌های مختلف گشت و گذار برگزار می‌شود. می‌توانید در طبیعت آنجا به کوهنوردی و پیاده روی بپردازید و از نقاط دیدنی طبیعی این ساحل دیدن کنید. آنجا شامل مناطق صخره ای و سنگی هم می‌شود و به جنگل راه دارد.

ساحل پنانگ

در شمال پیتانگ ساحل پنانگ قرار گرفته است که شامل یک ساحل با آب تمیز و طبیعتی مثال زدنی می‌شود این مکان به دلیل وجود صخره‌های زیبا و داشتن آبی شفاف و پر از موجودات آبزی زیبا معروف است. آنجا مکانی عالی برای غواصی و انواع فعالیت‌های دریایی محسوب شده و می‌توانید در بخش‌های مختلف ساحل که شامل شن‌های سفید و نرم می‌شوند استراحت کنید و آفتاب بگیرید. آنجا شامل رستوران نیز می‌شود و امکانات کامل برای ساحل روندگان دارد. پارک تفریحی سان وی در نزدیکی این ساحل است که طبیعت گردی را می‌توانید در آنجا تجربه کنید.

ساحل جزیره لنکاوی

از بهترین شهر‌های مالزی برای ساحل رفتن لنکاوی است که نقطه‌ای بسیار زیبا و آرامش‌بخش محسوب می‌شود. تور‌های لنکاوی از تور‌های پرطرفدار مالزی محسوب شده و در آنجا هتل‌های بسیار خوبی ساخته شده‌اند که می‌توانید بهترین‌ها را انتخاب کنید. رستوران‌های لنکاوی هم با غذاهای دریایی غذایی بسیار لذیذ را به مهمانان این شهر ارائه می‌کنند. ساحل لنکاوی به دلیل طبیعت دیدنی، آب تمیز و شفاف و شن‌های روشن و نرم اش مقصد بسیاری از توریست‌ها است. آنجا شامل جاذبه‌های تفریحی بسیار عالی شده که می‌توان به پارک‌های آبی و جنگلی اشاره کرد. قیمت تور مالزی ارزان را از ما در سفر باتو بخواهید.

ساحل باتو فرینگی

ساحل باتو فرینگی در نزدیکی جورج تاون است. شهر زیبای جورج تاون یکی از شهر‌های توریستی مالزی است که با خانه‌های اروپایی اش معروف است. ساحل باتو فرینگی ساحلی دارای بندرگاه تفریحی است که غروب آفتاب در آنجا بسیار زیبا است. این ساحل هم همانند سایر ساحل‌های کشور مالزی شامل آبهایی زیبا و شن‌هایی نرم و عالی می‌شود. آفتاب آنجا برای آفتاب گرفتن بسیار مناسب بوده و انواع امکانات را در آنجا در اختیار دارید که شامل تخت استراحت، چتر آفتاب گیر، آلاچیق، دوش، رختکن و بسیاری امکانات دیگر می‌شود. آنجا دارای رستوران‌های مختلف بوده که غذاهای مختلف آسیایی و اروپایی را به شما ارائه می‌کنند. همچنین می‌توانید از فروشگاه‌های مختلف ساحل باتو فرینگی اجناس مختلف را تهیه کنید.

ساحل جزیره پانگکور

یکی از بهترین نقاط دیدنی در مالزی جزیره پانگور است که شامل طبیعت سرسبز و دیدنی می‌شود. در آنجا یکی از بهترین هتل‌های به نام هتل پانگکور لات واقع شده است. ساحل آنجا علیرغم داشتن مناظر زیبا و طبیعت سرسبز مانند دیگر سواحل مالزی بسیار تمیز و دارای آب آبیرنگ و زیبا است. انواع رستوران و امکانات مختلف در نزدیکی شما بوده و این ساحل یکی از نقاط خاص و منحصر به فرد مالزی محسوب می‌شود. برای رفتن به آنجا می‌توان از تاکسی یا حتی قایق استفاده کنید. حتی آنجا شامل ایستگاه اتوبوس نیز می‌شود که همه روزه اتوبوس‌ها به آنجا می‌روند.

ساحل تان جانگ

دیگر ساحل بسیار عالی جورج تاون ساحل تان جانگ است که شامل طبیعتی منحصر به فرد و زیبا می‌شود. آنجا هتل‌های بسیار لوکس و درجه یکی ساخته شده است و در نتیجه می‌توانید از رستوران‌های بسیار عالی این هتل ها بهره ببرید و امکانات خوبی در این ساحل در اختیار شما است. آب آنجا بسیار تمیز بوده و شن‌های آنجا بسیار با کیفیت است. در آنجا می‌توانید در هنگام غروب آفتاب از مناظر زیبا لذت ببرید که برای عکاسی عالی است.

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]
405 views مشاهده
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاه کاربران انتشار یافته : ۰ - در انتظار بررسی : 50
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.



دسته بندی

پخش آهنگ مجاز

آهنگ مورد نظر خود را پخش کنید.

مطالب محبوب
تبلیغات متنی
برای ورود به کانال دیس لاو موزیک اینجا کلیک کنید