مرجع جامع فالوور با تیک آبی - دیس لاو موزیک

دانلود آهنگ دیس لاو

مرجع جامع فالوور با تیک آبی - دیس لاو موزیک

کانال تلگرام ما ما را از طریق کانال دنبال کنید.
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
دانلود اهنگ جدید بهزاد پکس به نام پاییز رفت
بهزاد پکس - پاییز رفت
دانلود اهنگ جدید بهزاد پکس به نام نامه
بهزاد پکس - نامه
دانلود اهنگ جدید علی بابا به نام بی منطق
علی بابا - بی منطق
فرشاد پیکسل - تلافی
دانلود اهنگ جدید ایمان نولاو به نام چشامو بستم
ایمان نو لاو - چشامو بستم
دانلود اهنگ جدید مهراب به نام ساعت عشق
مهراب - ساعت عشق
دانلود اهنگ جدید مهراب به نام شعله
مهراب - شعله

مرجع جامع فالوور با تیک آبی

دسته بندی : اهنگ های قدیمی دیس لاو تاریخ : یکشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۰

آیا تا به حال تیک ابی اینستاگرام توجه شما را به خود جلب نموده است ؟ آیا تا به حال دقت کرده اید که  یک تیک آبی در کنار بعضی پروفایل های اینستاگرام وجود دارد ؟ اصلا می دانید که تیک آبی اینستاگرام چیست ؟ تا انتهای مقاله ما را همراهی نمایید تا با تیک آبی اینستاگرام آشنا شوید و متوجه شوید که  چرا در کنار نام کاربری بعضی پروفایل ها قرار می گیرد و این تیک چه ارزشی دارد ؟ و جذب فالوور با تیک آبی اینستاگرام چقدر می تواند برای ما مفید باشد .

تیک آبی اینستاگرام چیست ؟

برای اینکه با نشان تایید رسمی بودن حساب کاربری اینستاگرام و یا تیک آبی اینستاگرام آشنا شوید و بدانید که به چه منظوری از این تیک استفاده می شود و دریافت این تیک به چه صورت است و اینستاگرام این تیک را به چه کاربرانی اختصاص می دهد و باید چه شرایطی داشته باشید تا بتوانیم این تیک را از آن خود نماییم ، با ما همراه باشید .

در ابتدا با ید بگوییم که اینستاگرام با ارائه ی تیک آبی و یا نشان تایید قصد دارد تا اصالت یک حساب کاربری را به سایر کاربران اینستاگرام و همچنین دنبال کنندگان و یا به اصطلاح فالوور های حساب کاربری مورد نظر اثبات کند .

حال ممکن است سوال برای شما پیش آید که چرا باید اینستاگرام بخواهد اصالت یک حساب کاربری را به سایر کاربران اپلیکیشن اینستاگرام اثبات نماید ؟ در جواب به این سوال شما می توانیم بگوییم که اینستاگرام این نشان تایید و یا تیک آبی را به هر حساب کاربری اختصاص نمی دهد و قصد ندارد تا اصالت هر حساب کاربری را به سایر کاربران اثبات نماید .

زیرا اینستاگرام اصالت حساب های کاربری را به سایر کاربران اپلیکیشن اینستاگرام اثبات می کند که متعلق به کاربران مشهور و معروف می باشند که طرفداران و علاقه مندان زیادی دارند مانند بازیگران مشهور ، خوانندگان محبوب ، ورزشکاران ، برندی معتبر و سلبریتی ها و ….

حال ممکن است برای تان سوال پیش آید که چرا اینستاگرام به این حساب های کاربری تیک آّی و یا نشان تایید اختصاص می دهد ؟

زیرا کاربران مشهور و معروف به دلیل اینکه طرفداران و علاقه مندان زیادی دارند ، افراد سودجو از این موضوع سوء استفاده می نمایند و حساب کاربری با نام آن ها ایجاد می نمایند تا دنبال کننده و فالوور زیادی را جذب نمایند و گاها دیده شده که حساب کاربری فیک و یا جعلی تعداد فالوورها و یا دنبال کنندگانش بیشتر از تعداد دنبال کنندگان حساب کاربری اصلی می باشد .

و زمانی که شما  در اپلیکیشن اینستاگرام به دنبال حساب کاربری فردی معتبر و مشهور می گردید در صفحه ی جستجوی خود با چندین نام کاربری مشابه با نام کاربری فرد مشهور مورد نظر مواجه می شود و نمی توانید بفهمید که کدام حساب کاربری متعلق به فرد مورد نظر می باشد و کدام حساب های کاربری فیک و تقلبی است و سردرگم می شوید .

در این صورت اینستاگرام تصمیم گرفت تا به حساب های کاربری افراد مشهور یک تیک آّی و یا نشان تایید رسمی بودن حساب کاربری اختصاص دهد و حساب کاربری آن ها را از سایر حساب های کاربری تقلبی و جعلی متمایز سازد در این صورت یک تیک آبی در کنار نام پروفایل حساب های کاربری مورد نظر قرار داد  که اصطلاحا به این نشان تایید ، Verified Badge  می گویند .

البته این نکته ناگفته نماند که اینستاگرام این نشان را به راحتی در اختیار تمام کاربران قرار نمی دهد و کاربرانی که افراد مشهور و معروف نیز می باشند باید شرایط مورد نیاز را داشته باشند و مراحل قانونی را سپری نمایند تا بتوانند نشان رسمی بودن حساب کاربری اینستاگرام را از آن خود نماید .

حال اگر به نام کاربری افراد مشهور دقت نمایید متوجه می شوید که یک تیک آبی که نشان دهنده ی اصالت و یا اصلی بودن آن است در کنار نام پروفایل شان قرار دارد و در این صورت دیگر گیج نمی شویم که کدام حساب کاربری فیک است و کدام اصلی است و اینستاگرام با این اقدام تصمیم دارد که جلوی سوء استفاده ی کلاهبرداران و افراد سودجو را بگیرد .

حال که متوجه اهمیت این موضوع شدید که تیک آّی اینستاگرام و یا نشان تایید می تواند چقدر با ارزش و اهمیت باشد می توانید برای اینکه اعتبار حساب کاربری خود را افزایش دهید و بهتر از قبل عمل نمایید اقدام به جذب فالوور با تیک آبی نمایید .

جذب خیلی سخت است و این چنین کاربران به راحتی سایر کاربران اپلیکیشن اینستاگرام را فالوو نمی کنند ئر این صورت می توانید به راحتی به سایت ایرانی فالوو مراجعه نمایید و سرویس فالوور با تیک آبی را تهیه نمایید .

بهترین سایت دریافت فالوور با تیک آبی :

کاربران برای اینکه بتوانند تعداد فالوور ها و یا دنبال کنندگان حساب کاربری خود را افزایش دهند می توانند از روش  تبلیغ حساب کاربری خود استفاده نمایند که هزینه بر می باشد که ممکن است گاهی این هزینه ی تبلیغات بسیار زیاد باشد و در انتها نتیجه ای مثبت نداشته باشد و در جذب فالوور و یا دنبال کننده و افزایش اعتبار حساب کاربری خود ناکام بمانید .

تمام کاربرانی که در اپلیکیشن اینستاگرام حساب کاربری دارند و فعالیت می نمایند ، هدفشان یکی است و آن هم بیشتر دیده شدن و در نتیجه افزایش دنبال کننده و یا فالوور می باشد زیرا بالابودن تعداد فالوور های حساب کاربری اینستاگرام ، شانس شما را برای بیشتر دیده شدن و معتبر شدن و حتی دریافت تیک آبی بالا می برد .

پس متوجه شدیم همه ی ما تلاش می کنیم تا فالوور بیشتری جذب کنیم و این فالوور ها در صورتی به حساب کاربری ما اعتماد می کنند و ما را دنبال می کنند که معتبر و قابل اعتماد باشیم و برای اینکه بتوانیم اعتماد سایر کاربران اپلیکیشن اینستاگرام را جلب نماییم می توانیم اقدام به دریافت فالوور با تیک آبی  نماییم .

اگر جذب این چنین فالوور های با ارزشی سخت است و به راحتی نمی توانید این کاربران را متقاعد نمایید که حساب کاربری شما را فالوو نمایند می توانید به سایت ایرانی فالوو مراجعه نمایید و سرویس دریافت فالوور با تیک آبی را تهیه نمایید .

از چه سایتی خرید فالوور تیک آبی دار تهیه نماییم :

برای اینکه اعتبار حساب کاربری اینستاگرام خود را تضمین نمایید طوری که کاربری که برای اولین بار به حساب کاربری اینستاگرام شما دعوت می شود و فقط یک بازدید کننده می باشد با دنبال کنندگان حساب کاربری شما و دیدن فالوور تیک آبی دار بدون اینکه تردید نماید به حساب کاربری اینستاگرام شما را فالوو نماید .

زیرا کاربر متوجه می شود که حساب کاربری شما انقدر قوی و با کیفیت است که این چنین کاربری در حال فالوو نمودن شما است و اعتبار حساب کاربری شما برای کاربران اثبات می شود و اقدام به فالوو نمودن حساب کاربری شما می نمایند .

ما در این مقاله قصد داریم راهکاری به شما کاربران عزیز آموزش دهیم که به راحتی اعتبار حساب کاربری خود را افزایش دهید و کاربران بیشتری را جذب نمایید در این صورت می توانیم سایتی معتبر و بی رقیب را به شما معرفی نماییم که سرویس های مورد نیاز شبکه های اجتماعی نظیر شبکه ی اجتماعی توییتر شبکه ی اجتماعی یوتیوب و شبکه ی اجتماعی اینستاگرام و شبکه ی اجتماعی واتس اپ  و  … را به کاربرانش با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمیت و سریع ترین اجرا پس از ثبت سفارش و پشتیبانی بیست و چهار ساعته و ضمانت سرویس رائه می دهد .

حال با مراجعه به این سایت و تهیه سرویس فالوور تیک آبی دار  می توانید پیشرفت حساب کاربری اینستاگرام خود را به عینه مشاهده نمایید .

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]
175 views مشاهده
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاه کاربران انتشار یافته : ۲ - در انتظار بررسی : 46
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.

amin
علی نجفی
شنبه , ۶ شهریور ۱۴۰۰
پاسخ دهيد

ممنون از خدمات خوبتون عالی بودید

amin
شهلا سلیمانی
شنبه , ۶ شهریور ۱۴۰۰
پاسخ دهيد

سلام ممنون از خدمات خوبتون فالور هام برام ارسال شدن



دسته بندی

پخش آهنگ مجاز

آهنگ مورد نظر خود را پخش کنید.

مطالب محبوب
تبلیغات متنی
برای ورود به کانال دیس لاو موزیک اینجا کلیک کنید