مراکز خرید مشهد را بیشتر بشناسید - دیس لاو موزیک

دانلود آهنگ دیس لاو

مراکز خرید مشهد را بیشتر بشناسید - دیس لاو موزیک

کانال تلگرام ما ما را از طریق کانال دنبال کنید.
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
دانلود اهنگ جدید بهزاد پکس به نام پاییز رفت
بهزاد پکس - پاییز رفت
دانلود اهنگ جدید بهزاد پکس به نام نامه
بهزاد پکس - نامه
دانلود اهنگ جدید علی بابا به نام بی منطق
علی بابا - بی منطق
فرشاد پیکسل - تلافی
دانلود اهنگ جدید ایمان نولاو به نام چشامو بستم
ایمان نو لاو - چشامو بستم
دانلود اهنگ جدید مهراب به نام ساعت عشق
مهراب - ساعت عشق
دانلود اهنگ جدید مهراب به نام شعله
مهراب - شعله

مراکز خرید مشهد را بیشتر بشناسید

دسته بندی : اهنگ های قدیمی دیس لاو تاریخ : جمعه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹

مشهد شهر مقدس و محل استقرار حرم امام هشتم است. آنجا با داشتن اهمیت مذهبی سالانه میلیون‌ها زائر را سوی خود روانه می‌کند و شامل جاذبه‌های مذهبی و تاریخی فراوانی است. این شهر به دلیل گردشگران بسیار زیاد دارای امکانات بسیار زیاد اقامتی و رفاهی است. آنجا دارای خیابان‌های بسیار زیبا و مراکز مختلف تجاری و تفریحی است که مسافران می‌توانند در طول اقامت خود از آنها بهره ببرند. مشهد شامل مراکز خرید بزرگ و دیدنی می‌شود آنجا مجموعه‌های تجاری تازه ساخت و مدرن و همینطور بازار‌های قدیمی وجود دارد که برای خرید بسیار مناسب هستند. از محصولاتی که در این شهر می‌توان خرید محصولات مذهبی مثل مهر و جا نماز و تسبیح است. همینطور آنجا می‌توانید برای سوغاتی خشکبار و زعفران تهیه کنید. در ادامه به برخی از مراکز تجاری مشهد برای خرید میپردازیم و آنها را به شما معرفی خواهیم کرد.

مرکز خرید پروما مشهد

از مراکز خرید مدرن و زیبای تور مشهد ارزان  دارای فروشگاه‌های بسیار است باید به مرکز خرید پروما اشاره کرد.  این مرکز خرید بزرگ شامل انواع محصولات مثل پوشاک، عطر و ادکلن، لوازم تحریر، زیورآلات و اکسسوری و بسیاری محصولات دیگر است. در طبقه همکف این مجتمع هایپر مارکت با انواع محصولات خوراکی و مصرفی وجود دارد. آنجا شامل شهر بازی، سالن بیلیارد و بولینگ، همچنین کافی‌شاپ رستوران‌های مختلف و فست فود و امکانات رفاهی و تفریحی بسیار زیاد است. این ساختمان زیبا به شکل تماماً شیشه ای بوده و منظره زیبایی در طبقه سوم دارد که آنجا شامل مراکز تفریحی هم هست.

مرکز خرید زیست خاور

مرکز خرید زیست خاور مشهد از بزرگ‌ترین مجموعه‌های تجاری و خرید در مشهد است. آنجا شامل ۱۵ طبقه است و بیش از هقتصد مغازه را در خود جای داده است. در آنجا می‌توانید انواع محصولات را خریداری کنید و شامل انواع فروشگاه‌های مختلف از فروشگاه‌های لباس فروشی تا خشکبار فروشی می‌شود. این مجموعه همچنین با دارا بودن تزئینات زیبا در داخل خود و کافه‌ها و رستوران‌های زیاد و متنوع می‌تواند فضایی تفریحی و خوب را برای مشتریان فراهم آورد.

مرکز خرید آرمان

یکی از خاص ترین مراکز خرید در مشهد مرکز خرید آرمان است که با داشتن زیبایی‌های بی‌نظیر در درون خود و تزئینات بسیار عالی شناخته شده است. این مجموعه تجاری بخشی از هتل آرمان است و شامل محصولات مختلف البسه و چرم می‌شود. مجتمع تجاری آرمان در خیابان نواب صفوی واقع شده است. در آنجا آبنمای زیبا وجود دارد و می‌توانید از رستوران‌ها و کافه‌های آنجا استفاده کنید.

مرکز خرید وصال

مرکز خرید وصال از مراکز خرید دیدنی و بزرگ با ۴۰۰ فروشگاه مختلف در مشهد است که در بلوار بهارستان واقع شده است. آنجا شامل مغازه‌های زیادی از محصولات پوشاک، کیف و کفش، اسباب بازی و … می‌شود. برای کودکان این مجموعه شامل بازی‌های مختلف و شهر بازی است و می‌توانند در طول خرید پدر و مادر سرگرم شوند. در آنجا کافی‌شاپ و رستوران و هایپر مارکت وجود دارد. این مجموعه شامل تالار بزرگ هم می‌شود که تالار اطلسیه نام دارد. آفر تور قشم سفر باتو را ببینید.

بازار فردوسی مشهد

بازار فردوسی مشهد یکی از مراکز خرید معروف این شهر است که شامل ۳ طبقه تجاری با تعداد زیادی فروشگاه می‌شود در آنجا می‌توانید محصولات مختلف را با قیمت مناسب تهیه کنید. البسه نوزاد و انواع محصولات پوشاک در آنجا به فروش می‌رسد و همچنین آنجا شامل فست فود و کافی‌شاپ برای صرف غذا یا میل نمودن نوشیدنی می‌شود.

مرکز خرید خورشید

مجتمع تجاری خورشید در بلوار رضا یکی دیگر از پاساژهای معروف مشهد است که محصولات بسیار متنوعی از لباس و زیورآلات را در خود دارد و می‌توانید در آنجا انواع البسه خارجی و اصل را تهیه کنید. این مرکز خرید دارای ۹ طبقه است و شامل ۵۰ فروشگاه مختلف می‌شود. آنجا دارای فست فود و کافی شاپ نیز هست.

مجتمع تجاری الماس شرق

یکی از مجموعه‌های بزرگ تجاری در مشهد مجتمع الماس شرق است که شامل ۶ طبقه و ۱۲۴۰ فروشگاه مختلف می‌شود در آنجا می‌توانی هر نوع محصول از پوشاک گرفته تا خوراکی‌های مختلف و طلا و اکسسوری‌های مختلف را پیدا و خریداری فرمایید. این مجموعه شامل امکانات تفریحی و رفاهی مختلف و بسیار خوبی نیز میشود و از خصوصیت آن باید به معماری زیبا و با الهام از معماری اسلامی اشاره کرد. این مجموعه شامل شهر بازی سرپوشیده بزرگ، سینما‌های مختلف شامل سینمای ۵ بعدی با جلوه‌های ویژه، مرکز عکاس برداری، فواره بزرگ و زیبا و همچنین آکواریوم زیبا و دیدنی است. این مجتمع در خیابان خیام شمالی واقع شده است و شامل انواع رستوران و کافی‌شاپ در بخش فود کورت می‌شود.

بازار رضا

از قدیمی‌ترین و معروف ترین بازار‌های مشهد بازار رضا است که قدمت آن به ۴۰ سال پیش برمیگردد. این بازار برای خرید سوغاتی و محصولات مذهبی عالی است و می‌توان در آنجا انواع انگشت عقیق، مهر و سجاده و محصولات متنوع و مختلف را تهیه کرد. همچنین آنجا برای خرید زرشک با کیفیت و ادویه‌های مختلف بخصوص زعفران اعلا و درجه یک بسیار مناسب است.

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]
363 views مشاهده
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاه کاربران انتشار یافته : ۰ - در انتظار بررسی : 46
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.



دسته بندی

پخش آهنگ مجاز

آهنگ مورد نظر خود را پخش کنید.

مطالب محبوب
تبلیغات متنی
برای ورود به کانال دیس لاو موزیک اینجا کلیک کنید