استفاده از قالب پلاستیکی بتن از قالب فلزی بهتر است! - دیس لاو موزیک

دانلود آهنگ دیس لاو

استفاده از قالب پلاستیکی بتن از قالب فلزی بهتر است! - دیس لاو موزیک

کانال تلگرام ما ما را از طریق کانال دنبال کنید.
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲
دانلود اهنگ جدید بهزاد پکس به نام پاییز رفت
بهزاد پکس - پاییز رفت
دانلود اهنگ جدید بهزاد پکس به نام نامه
بهزاد پکس - نامه
دانلود اهنگ جدید علی بابا به نام بی منطق
علی بابا - بی منطق
فرشاد پیکسل - تلافی
دانلود اهنگ جدید ایمان نولاو به نام چشامو بستم
ایمان نو لاو - چشامو بستم
دانلود اهنگ جدید مهراب به نام ساعت عشق
مهراب - ساعت عشق
دانلود اهنگ جدید مهراب به نام شعله
مهراب - شعله

امروزه استفاده از قالب های پلاستیکی در بین کارفرمایان با سابقه افزایش یافته است. اما چرا؟ چه چیزی باعث شده است تا از قالب های فلزی بتنی پر طرفدار به قالب پلاستیکی بتن روی بیاورند؟ استفاده از قالب پلاستیکی به صرفه تر است یا قالب فلزی؟ چطور بهترین انتخاب را برای پروژه خود داشته باشیم؟ در ادامه قالب بنیامین به این سوالات پاسخ می دهد.

گروه تولیدی قالب بنیامین به مدیریت بنیامین علیخانی با سابقه بیش از ۱۰ سال در زمینه تولید انواع قالب های فلزی و فروش قالب های پلاستیکی بتن بر اساس تجربه و نظرات مشتریان خود بررسی های خود را با ما به اشتراک می گذارد. این تجربیات حاصل سال ها فعالیت و همکاری با پروژه های مختلف و گوناگون است که بازخوردهای مختلف درمورد دو جنس قالب بتن را بررسی و دسته بندی کرده است.

قالب پلاستیکی بتن

قالب پلاستیکی یا فلزی؟

شاید استفاده از قالب های فلزی بیشتر مرسوم باشد و مزیت های مختلفی برای استفاده از آن ها نیز وجود داشته باشد. اما خرید قالب پلاستیکی بتن و استفاده از آن ها مزیت هایی دارد که شاید کمتر کسی به آن ها اشاره کرده است. همین امر باعث شده است تا شناخت کافی نسبت به این نوع قالب ها وجود نداشته باشد.

در ادامه مزیت ها و معایب قالب پلاستیکی بتن را بررسی می کنیم. منبع مقاله ای که در ادامه می خوانید از وبلاگ سایت قالب بنیامین علیخانی است که پیش تر توضیح دادیم با تجربه بیش از ۱۰ سال، این اطلاعات و ویژگی های قالب پلاستیکی را جمع آوری و منتشر کرده اند. ابتدا از کاربرد قالب پلاستیکی بتن شروع می کنیم تا به درک کامیل از مزیت های قالب پلاستیکی نسبت به قالب فلزی برسیم.

کاربرد قالب پلاستیکی بتن

امروزه استفاده از قالب پلاستیکی رو به افزایش است. کاربردهای متنوعی از جمله دیوار بتنی، ستون بتنی، سقف دال بتنی و پودر ها دارد. برای استفاده از قالب های پلاستیکی باید از گیره خرچنگی نیز استفاده کرد تا بتوان قالب ها را در جای خود محکم کرد. بر خلاف تصور، قالب های پلاستیک یکبار مصرف نیستند و می توان تا ۶۰ بار هم از آن ها استفاده کرد که همین یکی از ویژگی های بسیار خوب این نوع قالب است.

اولین و مهم ترین مزیت قالب پلاستیکی بتن وزن بسیار کم آن است. این مزیت آن قدر در ساختمان سازی تاثیرگذار است که دیگر مزیت های مثبت این قالب کم و بیش به وزن کم آن مربوط می شوند. کارفرمایان حرفه ای و باتجربه می دانند که هرچه وزن کمتری به سازه نا تمام بیاورند بهتر است. بنابراین استفاده از ابزارآلات سبک تر را در اولویت قرار می دهند. خب بنابراین در دوراهی انتخاب بین قالب پلاستیکی و قالب فلزی بتن، قطعا قالب پلاستیکی انتخاب می شود.

اما ماجرا به همین جا ختم نمی شود. دومین ویژگی بی نظیر قالب های پلاستیکی، عدم چسبندگی بتن به سطح آن است. شاید بپرسید یعنی چی ؟ خب این چه فایده ای دارد؟ باید بگوییم که این قابلیت برای باز کردن قالب ها و استفاده مجدد بسیار به کمک شما می آید و سرعت کار شما را چند برابر می کند.

زمانی که بتن ها در قالب خشک شدند و زمان باز کردن قالب های پلاستیکی رسید. بتن های خشک شده به سطح قالب نمی چسند و همین باعث می شود که  برای استفاده مجدد نیازی به تمیز کردن سطح قالب نداشته باشد. بدون تمیزکاری و استفاده از قالب تا ۶۰ بار و با حمل و نقل راحت تر ویژگی های بی نظیری است.

خرید قالب پلاستیکی

یکی دیگر از مزیت های قالب های با جنس پلاستیک که شاید کمتر به آن توجه شده باشد، مقاومت آن ها در برابر ضربه و خوردگی است. اولا به دلیل جنس پلاستیکی زنگ نمی زنند یا سوراخ نمی شوند. دوما به دلیل وزن کمی که دارند به راحتی قابل حمل هستند و استفاده از آن ها را برای کارگران راحت تر می کند. همچنین در صورت ضربه خوردن، سقوط از ارتفاع و یا هر اتفاقی که باعث شود قالب ضربه بخورد مقاوم است.

این جنس قالب ها مانند قالب های فلزی خم نمی شوند، شکسته نمی شوند، در آفتاب داغ نمی شوند که نتوان از آن ها استفاده کرد. حتی در زمان تولید به دلیل اینکه مایع پلاستیک در قالب یک دست ریخته و سپس شکل میگیرد، هیچ سوراخ یا منافزی ندارد. استفاده از قالب های دست دوم پلاستیکی نیز بهتر از قالب های فلزی دست دوم است.

ویژگی های زیاد دیگری نیز برای قالب های پلاستیکی وجود دارد که می توانید به صورت کامل در سایت قالب بنیامین به آدرس ghalebbenyamin.com مطالعه کنید. ویژگی هایی از جمله مقاوم و عایق در برابر سرما و گرما، استفاده همراه با قالب های دیگر، سطح صاف تر نسبت به قالب فلزی، قابل بازیافت بودن و … در مقاله ای  به صورت کامل توسط گروه تولیدی قالب بنیامین مورد بررسی قرار گرفته است.

ویژگی مهم

وقت آن است که از حاشیه ها دور شویم و به اصل موضوع بپردازیم. مهم ترین ویژگی قالب های پلاستیکی که دغدغه بسیاری از کارفرمایان است و محبوبیت این نوع قالب را دو چندان کرده است، قیمت آن است. قیمت بسیار به صرفه تر نسبت به قالب های فلزی حتی در تعدا کم مزیتی است که نمی توان به راحتی از آن گذشت. برای اطلاع از قیمت بروز قالب لاستیکی بتن و خرید آن می توانید با گروه تولیدی قالب بنیامین علیخانی با سه شعبه در اصفهان، تهران و اهواز تماس بگیرید.

قالب بنیامین علاوه بر تولید قالب فلزی و جک سقفی، سولجر و اسکافلد نیز تولید می کند که با قیمت بسیار مناسب به مشتریان خود ارائه می کند.

چه امتیازی می دهید؟
5 / 0
[ 0 رای ]
4 views مشاهده
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاه کاربران انتشار یافته : ۰ - در انتظار بررسی : 46
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

This blog is kept spam free by WP-SpamFree.



دسته بندی

پخش آهنگ مجاز

آهنگ مورد نظر خود را پخش کنید.

مطالب محبوب
تبلیغات متنی
برای ورود به کانال دیس لاو موزیک اینجا کلیک کنید